Firma TEREX zrezygnowała z produkcji żurawi, całość brandu została sprzedana w 2019 roku firmie TADANO.
W 2016 roku zakład został sprzedany wraz z MHPS do Konecranes. Produkcję żurawi TEREX ma przenieść do innych zakładów.
W 1967 w Burgundii w miejscowości Montceau-Les-Mines firma Potain & Poclain łącząc technologię produkcji urządzeń dźwigowych i hydrauliki siłowej powołuje do działania firmę Potain Poclain Manutention (P.P.M.).
Od początku zakład zajmuje się produkcją żurawi samojezdnych. W 1974 wprowadza na rynek żurawie typu City - jednokabinowe, zwrotne, idealnie dostosowane do użytku w miastach. W 1976 z kolei wypuszcza pierwszy żuraw typu all terrain, dwukabinowy, przystosowany do użytkowania także w warunkach terenowych. Od 1981 roku dodatkowo PPM rozpoczyna produkcję reachstackerów i rozwija ją w ogromnym tempie. W 1984 większość aktywów PPM przejmuje Case, przy czym głównym motywem jest przejęcie produkcji hydrauliki siłowej. W 1989 roku do grupy PPM dołącza włoska fabryka żurawi Bendini. Począwszy od 1995 fabryka wchodzi w skład koncernu TEREX i po kilku zmianach nazwy obecnie przyjęła nazwę TEREX Cranes France SAS. Głównymi produktami pozostają żurawie samojezdne all terrain o udźwigu do 60 ton i reachstackery oraz żurawie samochodowe.